середа, 5 жовтня 2011 р.

субЛІНЬація

У мене є прекрасна формула для різноманітних пояснень чому я щось роблю чи не роблю: я не лінуюся, я просто не хочу.
Останнім часом я дійсно лінуюся. І не пилесосити килимок чи мити посуд. У мене немає бажання висловлювати свої думки... Я справедливо вважаю, що люди мудрі й так все розуміють чи зрозуміють з часом. А на немудрих нічого витрачати свій словниковий запас і час.... Може, це звучить зарозуміло? Мовляв, нічого метати бісер перед свинями.
Натомість, і це прикро, я починаю базікати про якісь дурні та неважливі речі... Лиш би не мовчати, бо мовчанка у товаристві для мене є неприродною.

Найцікавіше, що можна дізнатися від нецікавого співрозмовника, це скільки він зможе грати у мовчанку.

2 коментарі:

  1. Цей пост так красиво перегукується з попереднім :)

    "... демократія - позбавляє бажання мислити... "

    мабуть бажання пропадає, бо стільки різних думок навколо, що часто втомлюєшся всім все по різному доводити

    ВідповістиВидалити
  2. Назва чудова! І, звісно, життєві турботи поїдають нашу активність. і чим більше в нашому житті безладу: політичного, культурного і соціального, то тим більше в нас шансів безактивно існувати, щоб за нас хтось сам приймав рішення! І кожен боїться висловитися, бо йому увижаються тоталітарні "біси" чи диктаторські шпигуни.
    Ми вміємо мовчати, нас навчило цього минуле....

    ВідповістиВидалити