субота, 31 грудня 2011 р.

SUM на сам

Новий рік гряде, а старий проводжати так не хочеться... Частина моїх знайомих вважають, що ставитися до зустрічі НР вдома приречено не можна, інші вважають це вершиною нудоти. Гм... як би там не було, мені ні з ким і ніде зустрічати НР, як в рідній хаті. Я скучила за батьками, та, втім, якби були інші варіанти, я б їх розглянула. Не йти ж мені на вулицю.

Рік був захопливим, чарівним, є що згадати, і спогадів так багато, що вистачило б на 5 літ! Час підводити підсумки. Знову лінь і страх завадили мені втілити частину моїх планів... Але було чимало несподіванок... Одним словом, я й сподіватися не могла, що 2011 принесе мені стільки усього!!! (Чи я принесу 2011-му ???)

що було, де і як:

- перемога в конкурсі "Я пишаюся тим, що я - українець!" (зустріч із Табачником у міністерстві освіти)
 - з портрета М.М.Алексієвця на його 70-річчя розпочався мій підробіток "Портрет у подарунок"
 - виставка "Художники без майстерень" у Березілі
 - прямий ефір на "Ранок на ТТБ" з Наталею Лазукою
 - виставка у магазині "Пікасо"
 - початок співпраці з сайтом www.0352.com.ua
 - успішне проходження 3 етапу конкурсу "Завтра.ЮА" у Львові
 і  - незабутній Форум стипендіатів у Києві
 - конференція до Дня Перемоги у столиці
 - екскурсія у Дубно-Луцьк
  - зустріч з Тоні Блером
 - краєзнавча практика в Скоморохах
 - музейна практика у Обласному Краєзнавчому :)
 - мега-тур Європою!!!
 - стаття про мене у "20 хвилин"
 - тернопільський катер і пляж!
 - море в Одесі з Катюшою!
 - проект "Заповідник" у Вишнівці
 - сезон гри в "Мафію"
 - вечеря на Козацькому острівку
 - мандрівка Подністров*ям
 - мистецька премія ім. В. Вихруща
 - звільнення з посади старшого інспектора по роботі з пресою у ТНПУ
 - звання "Студента року" і вдруге - перемога у конкурсі "Я пишаюся тим, що я - українець!" (знову - Київ)
 - педагогічна практика у таборі "Молода гвардія", м. Одеса
 - за останній місяць я тричі була в опері!
 - новорічних карнавал стипендіатів у Львові

 В цей список я не додала купу чудових затишних днів, проведених удома... відмінно здані сесії і тих людей, без яких все це було б не радісно. Багато знайомств...Але треба брати не кількістю, а якістю!  - висновок на майбутнє. Стукнуло мені вже 20. Тихо так, ніхто й не помітив.

Немає коментарів:

Дописати коментар