пʼятницю, 6 січня 2017 р.

2017

Вже декілька років так повелося, що на мій день народження мені дарують красиві записники. З дитинства (завжди просила у подарунок грубий зошит) люблю нові блокноти, які завжди стають у нагоді.
Гортаю зараз красивий, у м'якій дерматиновій обложці блокнот, який подарувала мені Катя, - у ньому мій рік, з його витратами і прибутками, втратами і набутками, здобутками і провалами:

Виступала чотири чи п'ять разів на поетичних читаннях: у "Заратустрі" (вона ще існувала), у "Мамонті" - причому, двічі за рік, у ТНЕУ, на "вільному мікрофоні" ФМ, двічі була на ТБ. 
У березні їздила у Київ на зустріч з Кондолізою Райс, а в травні - на Форум стипендіатів Завтра.ЮА.
Я вперше побувала у Дрогобичі та Медоборах - бачила, як цвіте неопалима купина.
Проїхала більше 2 тисяч кілометрів на мотоциклі та їздила на ньому в село.
Була на фестивалі "Ї", "Ференц-фесті" у Бережанах, на "Файному місті". Потім організувала поїздку на Дні Пінзеля у Бучач, з ночівлею у Язловецькому жіночому монастирі - вперше побачила скелі в Рукомиші та водоспади Русилова.
Почала працювати у Бункермузі арт-директором.
В кінці серпня поїхала з Тонею в Грузію, були в Батумі, на Ананурі, в каньйоні Мартвілі та Окаце, на водоспаді Кінчха, в Кутаїсі.
В кінці вересня побувала в Любліні на Конгресі ініціатив Східної Європи.
На свій день народження, ювілейний 25 рік, якраз під час фестивалю "Джаз-без" - влаштувала виставку графіки "Папір/Камінь" у драмтеатрі.
Ходила на каву, читала книги, дивилася фільми.

Але з планів на майбутній рік у 2016 я ледве виконала половину.
Я записую плани - а це перший крок до успіху. Але після цього часто "вважаю", що вони вже самі почнуть втілюватися у життя. Тому деякі справи зависли на цілий рік (!). З деякими завданнями я не впоралася, що вважаю дуже прикрим.

Немає коментарів:

Дописати коментар